אושו על מיניות "אם מין יהפוך לכיף, זונות ייעלמו מהעולם"

אושו: תנו למין להיות משחקי

הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי

המכללה המובילה בישראל ללימודי טראומה והתמכרויות

גמילה במרכז הוליסטי יוקרתי בתאילנד ובישראל

ד"ר מזרחי אברהם מייסד טאותרפיה

אושו: תנו למין להיות משחקי

הגדרות של אושו: ההבנה האישית שלי היא שאם מין יהפוך לכיף, זונות ייעלמו מהעולם. אין צורך שאישה כלשהי תיפול כל כך נמוך כדי למכור את אהבתה, לפחות להשאיר דבר אחד, אהבה, מחוץ לשוק. דבר אחד בלבד, שאינו סחורה. אין עליו מחיר. הוא בעל ערך עצום, אבל אין לו מחיר. האיש שהולך לזונה נופל בעיני עצמו. האישה שמתפקדת כזונה עמוק בפנים מגנה את עצמה, כי היא מוכרת משהו שאין לו מחיר.

טאותרפיה - המכון הישראלי לטיפול בטראומה והתמכרויות

מרכז הוליסטי לטיפול בטראומה, התמכרויות וחוסר איזון נפשי בתאילנד

"בואו לתחילת המסע לחופש מהתמכרות לאלכוהול, סמים, כדורים ותגלו מחדש את חייכם בחיבוק השקט של "DaoTherapy Rehab בתאילנד—במקום שבו ריפוי הוליסטי פוגש החלמה מעצימה."

 

מרכז יום הוליסטי בישראל

זה הכמרים שאילצו מיליוני נשים להיות זונות

אבל זכרו, כמרים וזונות ייעלמו יחד. זה הכמרים שאילצו מיליוני נשים להיות זונות, כי הם יצרו את הרעיון של חטא במוחכם. כל הדברים האלה מקושרים זה בזה, ואני תמיד הולך לשורש. לכן אני מדגיש, תנו למין להיות משחקי, כיף.

ולאחר המצאת הגלולה, אין בעיה. אין צורך לדאוג לילדים. לא, זה כיף טהור, ללא אחריות, ללא בעיות. תהנו ממנו. שימו את המוח בצד, התבוננו, אמרו לכומר ללכת לעזאזל, שמדבר אליכם כל הזמן, מקשקש, מקשקש.

אתם עושים אהבה כשהכומר נותן את דרשת יום ראשון שלו. לא, אהבה היא תופעה כל כך יפה שעליכם ללמוד את אמנות האהבה, כמו שאני אומר, אמנות החיים. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, החדר לאהבה שלכם צריך להיות נפרד, כי הוא מקדש. 

 

וכשנכנסים לחדר האהבה, השאירו את הנעליים בחוץ וגם את הראשים שלכם.

 

פשוט שימו אותם בנעליים. ולפני שאתם עושים אהבה, התקלחו טוב, היו נקיים, תעשו כמה דקות מדיטציה. עשו זאת לחוויה יפה. תנו לחדר להיות מואר לא על ידי חשמל, אלא על ידי נרות.

תנו שיהיה בו ריח נעים, כמו במקדשים. הדליקו קטורת, ובחדר האהבה שלכם לעולם אל תעשו דבר אחר. אין לריב, אין להתווכח. אם אתם לא במצב רוח טוב, אז עדיף לא להיכנס לחדר האהבה. אתם לא מודעים להרבה דברים.

באותה מיטה הבעל והאישה ישנים, הם רבים, מתווכחים, זורקים כריות זה על זה, ואז הם גם עושים אהבה, על אותה מיטה. הם לא מבינים שכל מעשה, כל מחשבה, כל תחושה יש לה את הרטט שלה.

חדר האהבה צריך להיות מלא ברטט של אהבה. אני רוצה שהאהבה תהיה השומר היחיד שלכם. ועם אלוהים אין צורך להיות רציניים, עליכם להיות משחקיים, שמחים. זה פשוט עניין של להבין מה קורה לכם, וההבנה עצמה תשנה את הכל. 

אושו: אני פלייבוי רוחני

אתה אומר שאהבה היא חירות, אבל האויבים והמבקרים שלך טוענים שחלק מהפרקטיקות שהתנועה מעודדת נראות כאילו הן בהשראה יותר ממר הפנר מפלייבוי מאשר ממנהיג רוחני. מהי תגובתך לכך?

 

אני פלייבוי רוחני. האם יש בכך משהו רע?

 

אני מכנה את עצמי זורבה הבודהה, וזה כל מאמץ חיי – לקרב את זורבה והבודהה.

 

אני לא רוצה את הדיכוטומיה של הרוחני והחומרי. אני רוצה את הרוחני והחומרי כשלם אחד. הם אחד.

החלוקה יוצרת מצב סכיזופרני באנושות, וכל הדתות הן פושעות במובן הזה. הן יצרו פיצול באדם.

הגוף שלך נפרד, הנשמה שלך נפרדת. אתה צריך להילחם עם הגוף, אתה צריך להישאר רווק, אתה צריך לצום, אתה צריך לענות את הגוף. ככל שתענה יותר, כך תהיה רוחני יותר.

לדעתי זה פשוט זבל, שטויות. במהות אין צורך לענות את הגוף, כי הגוף והנשמה אינם שני דברים נפרדים. הקיום הוא אחד.

הגוף הוא הנשמה הגלויה, והנשמה היא הגוף הנסתר. אבל זהו מסתורין אחד. אל תחלקו אותו, ואל תצרו קונפליקט ביניהם.

אז כשאני אומר פלייבוי רוחני, אני לא סתם צוחק. זהו עמדתי הבסיסית כלפי החיים. מה רע אם בודהה רוקד בדיסקוטק? זה נראה כל כך יפה.

נערה יפהפייה. ולמה שבודהה יפחד? האם המדיטציה שלו לא חזקה מספיק כדי שימשך לתאווה בשרית? האם הוא מפחד ליפול מהארה שלו? אם כך הוא לא מואר כלל, כי אין דרך ליפול חזרה. ברגע שאתה משיג, אינך יכול ליפול חזרה.

זהו הישות הפנימית שלך שאליה אתה הולך ליפול חזרה. ברגע שאתה יודע את זה, אתה יודע את זה. ואז, כל מה שתעשה, הידע הזה תמיד שם.

כל מה שתעשה, הריח הזה מלווה אותך, ואין פעולה שהיא לא רוחנית. אפילו עשיית אהבה אינה לא רוחנית. למעשה, אם עשיית אהבה היא לא רוחנית, אז כל פעולה אחרת תהיה לא רוחנית.

עשיית אהבה צריכה להיות הפעולה הכי רוחנית. היא כל כך עדינה, כל כך רכה, אבל הדתות יצרו את החלוקה ויצרו מצד אחד קדושים שהם רק עצמות יבשות, וחוטאים. אם אני צריך לבחור, אני לא רוצה לבחור.

אם אני צריך לבחור, אני מעדיף להיות עם החוטאים מאשר עם הקדושים. הם מסריחים. החוטאים, לפחות, הם אנשים צבעוניים.

אם כל החוטאים ילכו לגיהינום, אז הגיהינום חייב להיות המקום הכי יפה בעולם, והשמיים חייבים להיות הכי מכוערים, כי כל אותם עצמות יבשות, פנים ארוכות, ישבו שם לנצח, לא עושים כלום. אין בידור, אין ריקוד, אין מוזיקה, אפילו לא משחק כדורגל, לא אולימפיאדה. קדושים לא משתתפים בדברים כאלה.

הם לא יכולים לשתות, הם לא יכולים לעשן. מה הם יכולים לעשות? רק להמשיך להתפלל ולהציק לאלוהים. הם בטח הרגו את המסכן כבר מזמן.

אבל בגיהינום אני יכול לראות את כל האנשים היפים בעולם לאו דזה יהיה שם, צ'ואנג דזה יהיה שם, בודהה יהיה שם, כי הוא לא האמין באלוהים. הוא היה אתאיסט. ברטרנד ראסל יהיה שם, סוקרטס יהיה שם, אפלטון ואריסטו והרקליטוס, כל הציירים הגדולים.

ואן גוך, פיקאסו, כל ההוגים הגדולים, ז'אן-פול סארטר. הגיהינום יהיה חברה אמיתית וצבעונית מאוד. עומר כיאם יהיה שם, וכל מיני אנשים עסיסיים, כל הוליווד, כל השחקנים, כל השחקניות, כל המופיעים הגדולים, כל הקרנבלים, הקרקסים.

 

הגיהינום חייב להיות מאוחד עד לקצה לחגיגה עצומה.

 

אבל אני לא רוצה לבחור, אני רוצה לערבב. אני רוצה רק מקום אחד שבו הקדושים יוכלו לחיות שוב, יוכלו להתחיל לנשום, יוכלו להתחיל לרקוד, יוכלו להתחיל לאהוב, יוכלו להפוך לפלייבויים רוחניים. 


תלמדו עם המקצוענים ביותר

מסלולי הלימודים של טאותרפיה

לימודי פסיכותרפיה ממוקדת טראומה והתמכרויות
מסלול תלת שנתי
הכשרה בשיטת 12 הצעדים בגישת טאותרפיה
מסלול של 15 מפגשים
לימודי הנחיית קבוצות והכשרת מרצים טאותרפיה
מסלול דו-שנתי

מכיוון שמין הוא הכוח המשמעותי ביותר בך. זו האנרגיה החיונית שלך

מכיוון שמין הוא הכוח המשמעותי ביותר בך. זו האנרגיה החיונית שלך. זו האנרגיה שממנה אתה בא.


זו האנרגיה שמחזיקה אותך פעיל, חי, קרא לזה אנרגיה חיונית, קרא לזה כוח החיים, כי המילה מין הפכה להיות כל כך מגונה על ידי הכמרים שאפילו להשתמש בה מרגיש כאילו אתה עושה משהו אשם. השתמש בכוח החיים ותראה את ההבדל.

 

עם המילה כוח החיים אינך מרגיש שום דבר אשם.

 

עם מין, מיד משהו בתוכך מתחיל לדקור. זו המצפון שלך. הכומר הצליח ליצור בתוכך מנגנון קטן.

זה מתחיל לדקור אותך שמשהו לא בסדר. זיגמונד פרויד הוא תוצר של הדתות. אם לא היו דתות אלה, לא היה שום סיכוי לפסיכואנליזה כלשהי, כי מה היה שם לנתח?

קודם כל צריך מערכת מדוכאת. אז זיגמונד פרויד נדרש, אדלר נדרש, יונג נדרש, והם ימשיכו לבוא. כל עוד הדתות ממשיכות לדכא, שיטות פסיכואנליזה וטיפול מתוחכמות יותר ויותר ימשיכו להגיע. זו מקצוע מתפתח.

"Trauma recovery programs in Thailand, offering holistic and comprehensive healing."

צרו איתנו קשר

פנו אלינו עם כל השאלות שיש לכם

נשמח לשוחח איתך! אל תהסס/י לפנות אלינו עם כל שאלה שיש לכם. 

"Long-term recovery programs at a rehabilitation center, focusing on sustained healing and support."

צור קשר

קבע פגישת ייעוץ חינם

קבע פגישת ייעוץ חינם עם הצוות שלנו ובוא נגרום לדברים לקרות!

נגישות